luns, 14 de marzo de 2016

Excursión a Santiago

      «Rodarirrodari», Fantoches Baj en Vigo


"O tren que me leva pola beira do Miño,
me leva e me leva polo meu camiño.
O tren vai andando pasiño a pasiño
e vaime levando cara o meu destiño"



Seguro que moitos de vós coñecedes esta mítica canción de Xoán do Barro. Unha canción que leva por título "O tren" e que ven podería incluírse na banda sonora da obra de teatro que fomos ver ao Auditorio de Abanca en Santiago de Compostela.

A compañía de teatro Fantoches Baj presentounos un espectáculo musical que conta a historia do primeiro tranvía a vapor en Galicia, que unía Marín con Pontevedra. 

Ao longo do espectáculo fomos partícipes dalgunhas das cancións populares galegas máis coñecidas versionadas dende un estilo máis actual e comediante.











Ningún comentario:

Publicar un comentario